Jaarverslag 2022

Het Jaarverslag 2022 is uit.

Veldhoven Duurzaam (VD) heeft vandaag het jaarverslag 2022 gepubliceerd en hierin leest u  wat er in 2022 is gebeurd.

Het jaarverslag 2022 is voor VD een moment om terug te blikken en vooruit te kijken.

Voorzitter Ton Knaapen geeft bij de inleiding aan dat 2022 vooral in het teken stond van de energiecrisis. Voor de vereniging was het een prima jaar waarin ons ledenbestand fors is toegenomen naar meer dan 500 leden en we inmiddels meer dan 1000 advies aanvragen hebben ontvangen en dus bij meer dan 1000 Veldhovenaren thuis zijn geweest.

Op vrijdag 9 juni is de ALV gehouden bij Dorpscentrum d' Ouw School.

Informatie centrum Veldhoven Duurzaam verhuisd

Het ICVD is verhuisd naar de nieuwe locatie Meent 24 (tegenover Intertoys) en vanaf 17 juni bent u weer van harte welkom in ons informatie centrum.

Projecten, plannen en begroting

Daarnaast wordt er ingegaan op enkele projecten in 2022 en wordt een overzicht van de plannen voor 2023 gegeven.  Tevens treft u een financieel verslag van 2022 en een begroting voor 2023 aan.

Afscheid voorzitter en nieuwe voorzitter

Voor Ton Knaapen was dit zijn laatste ALV als voorzitter, Ad van Rooij gaat het stokje  overnemen en hij wil iedereen bedanken met wie hij de afgelopen 8 jaar deze vereniging vorm heeft mogen geven.

voor het complete jaarverslag klik op volgende link:https://veldhovenduurzaam.nl/system/files/Documenten/jaarverslag_2022_de...